Innan hämtning

Idag ska det ske! Ska åka ner mot Öland och hämta min älskade pärla! Det kommer bli en lång dag/kväll. Har tagit på mig att frakta ner en bil på släpet ner till Mariestad också..även det en V4 till  en entusiast. Bra med lite extrapengar till resekassan!
Jag är faktiskt nervös! Det kommer ju ta sina timmar att köra de långa milen. Så jag hoppas vara i Mariestad innan midnatt! Så vi får det avlastat och klart med det innan ny fart mot Öland på Lördag morgon.

Lägger upp lite bilder jag fått på hur den ser ut just nu, innan hämtningen


Efter lackering

Bilen efter lackering..


Vacker färg!!


Sådär ja, ihopskruvad.. lite mer iallafall

Nu ska jag peppa inför avfärden om ca 3 timmar.. Önska mig lycka till!

Hejs!!


Kommentarer
Postat av: Henrik Berg

Lycka till! Hoppas det går bra!

2011-04-29 @ 10:31:33
URL: http://henrikberg.blogspot.com
Postat av: Thess

2011-04-29 @ 13:35:58
Postat av: Thess

..ehm! Gick lite fort att trycka på skicka.. innan jag ens hade hunnit kommentera!

Well, önskar er en trevlig resa ner och kör försiktigt!

Pärlan är grymt snygg i sin nya blå lack!



2011-04-29 @ 13:37:42
Postat av: Urban

Nu väntar vi bara på en uppdatering

2011-04-29 @ 18:22:37
Postat av: Lars "Julle! Olofsson

Fasen den ser ju helball ut eller ganska så blå ler. Du måste komma förbi med med den så vi får fota och göra ett reportage.

HÖR AV DIG! när den e på hemmaplan och körbar.

/Julle

2011-04-29 @ 20:45:23
Postat av: Jessica

Tack så mycket! Ja Julle, självklart kommer jag förbi med den! Och ja nu e den jätteblå tror jag. Får se den på riktigt idag, blir skoj!

2011-04-30 @ 07:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0